زنجان - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۲۷ غرفه در نمایشگاه پاییزه استان به منظور فروش محصولات مددجویان به کمیته امداد اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 07 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله صالحی افزود: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ شهریور به منظور تامین مایحتاج دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس دایر شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه ارائه بهتر خدمات به مردم و حمایت از تولیدکنندگان استان است، اضافه کرد: خوشبختانه با رایزنی صورت گرفته بخشی از این غرفه‌ها به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان اختصاص یافته تا محصولات خود را عرضه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این غرفه‌ها شامل عرضه کیف و کفش، لوازم التحریر و مواد غذایی است، افزود: امیدواریم شاهد استقبال مردم از این محصولات باشیم.

صالحی با بیان اینکه امسال یکی از اولویت‌های کمیته امداد حمایت از طرح‌های اشتغال و پایدارسازی طرح‌های اجرایی است، اضافه کرد: برای سال جاری ایجاد بیش از پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی توسط این دستگاه در استان پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۸۰ مورد از آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر کمیته امداد به بیش از ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی نظارت می‌کند، گفت: اجرای درست این طرح‌ها و همچنین پایدار بودن آن‌ها توسط کارشناسان کمیته امداد مرتب رصد می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار