فاطمه محمدجعفری زائر اولی کربلا می‌گوید: در یک کانال ایتا که در برنامه سمت خدا معرفی شد، عضو شدم فکر نمی‌کردم اسمم از بین ۱۱۱۰ نفر بیرون بیاید و به کربلا طلبیده شوم، پیامک آمد کوله‌بار سفرت را ببند، حضرت خدیجه(س) تو را انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 07 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، کربلا مأوای دل‌هایی‌ست که سوخته ارباب بی‌کفن هستند و اربعین روزی‌ست که تب دلسوختگان بالاتر می‌رود و برای همدردی با مصائب زینب کبری (س) آن بانوی رنج و صبر خود را به بین‌الحرمین می‌رسانند.

در این بین دختری جوان از حال و هوای دل کربلایی‌اش می‌گوید.

فاطمه محمدجعفری اولین‌بار است که به کربلا می‌آید آن هم برای اربعین طلبیده شده است و چه رزقی گران‌بهاتر از این.

روزی که با پدرش برای گرفتن گذرنامه اقدام کرده بود، پدر می‌گوید «اگر امسال نتوانستیم مشرف شویم برای سال‌های بعد گذرنامه‌مان آماده باشد».

فاطمه می‌گوید: قرار نبود به کربلا برویم، یک روز با مادرم پای برنامه سمت خدا نشسته بودیم، یک دفعه یک کانال ایتا را زیرنویس کردند و به‌طور اتفاقی عضو کانال شدم. صبح یک متن گذاشتند که می‌خواهند نوجوانان کربلا اولی متولدان سال ۷۶ تا ۸۶ را انتخاب کنند و من هم دیدم گذرنامه دارم، به دلم افتاد و رفتم داخل سایت اسمم را نوشتم، اما اصلا فکر نمی‌کردم اسمم در بیاید و از بین ۱۱۱۰ نفر من طلبیده شدم.

وی اضافه می‌کند: بعد از سه روز پیامک آمد «کوله بار سفرت را ببند، حضرت خدیجه (س) تو را انتخاب کردند». عازم کربلا شدم و به‌واسطه من دوستم هم اضافه شد با هم آمدیم و امیدوارم قسمت همه شود.

خانم جعفری اکنون که اولین‌بار است به کربلا آمده چه حس و حالی دارد؟

او می‌گوید: برای اولین‌بار در کربلا آن هم اربعین حضور یافتم. خیلی حس عجیبی دارم که قابل توصیف نیست. این شهر پر از غم است یک فضای خیلی سنگین واقعا به دل حضرت زینب (س) و به دل امام حسین (ع) می‌رسیم و می‌گوییم امان از دل زینب (س).
منبع/فارس

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار