دبیرکل فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند عضو از استعداد یابی بین ورزشکاران بیماری های خاص به مثابه یک اولویت در این فدراسیون یاد کرد و گفت: برنامه جامع استانی در این زمینه اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 07 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سید محسن موسوی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائلی که برای همه هیئت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کل کشور مطرح می‌شود مقوله درآمدزایی و توانمند سازی است، تاکید کرد: قبل از برگزاری مجمع هیئت ورزش‌های خاص و پیوند اعضای استان سمنان، جلسه مشترکی با مسئولان ورزش و جوانان استان داشتیم که قول مساعد همکاری در این زمینه داده شده است.

وی با بیان اینکه دومین سیاست گذاری هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا، موضوع استعدادیابی ورزشکاران است، بیان داشت: تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی جامعی که از سوی هیئت‌های استانی صورت می‌گیرد، استعدادیابی را به بهترین نحو انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه در استان سمنان ۳۵۳ ورزشکار تحت پوشش هیئت هستند، تاکید کرد: این ورزشکاران از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۶ مدال رنگارنگ را کسب کرده که نشان از توانمندی‌های ورزشکاران پیوند عضو یا بیماران خاص استان سمنان دارد.

موسوی با بیان اینکه ۱۱ مدال کشوری در سال گذشته و پنج مدال در سال جاری تاکنون، در زمره افتخارات ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص استان سمنان است، تاکید کرد: کسب پنج مدال جهانی توسط فاطمه سعیدی در رشته‌های بولس چمنی، پتانک و دارت از جمله موفقیت‌های ورزشکاران بیماری‌های خاص و پیوند اعضا استان سمنان محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، در پیکار‌های انتخابی تیم ملی پتانک بیماران خاص و پیوند اعضا که دو هفته قبل در شیراز برگزار شد ضُحی محمودی و فاطمه سعیدی از سمنان اول و دوم شدند. همچنین در مجمع انتخابات هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان، زهرا چگینی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس انتخاب شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار