کد خبر: ۱۱۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 05 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/06/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" با تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله تلحسین (ع) در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24 روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه 14، 15 و 16  شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5  بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز سه شنبه 14 شهریور ماه و فردا چهارشنبه 15 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.
وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
------------------------------------------
کشف خودروی قاچاق در ساری
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک خودروی سواری FMC قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.
سردار " حسن مفخمی شهرستانی" در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز، ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان ساری در حین گشت زنی به یک خودروی FMC  مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را که فاقد پلاک و هرگونه مجوز گمرکی و همچنین برگ تردد بوده متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی خودروی مورد نظر بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شد، خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو به مرجع قضایی معرفی شد.
سردار مفخمی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و ... موضوع را از طريق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری کلاهبردار حرفه ای خرید طلاجات در بابل
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خرید و فروش طلاجات از 10 شهروند بابلی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع کلاهبرداری متعدد از شهروندان شهرستان بابل با شیوه و شگرد جلب اعتماد مشتریان در قالب خرید طلاجات، دستگیری متهم در دستور کار ماموران در دستور کار اداره عملیات ویژه اين پليس و کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلس آگاهی  استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین متهم را در یکی از ویلاهای اجاره ای شهرستان بابلسر دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: حسب دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای شهرستان بابل، متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه به میزان 150 میلیارد ریال در اختیار اداره عملیات ویژه قرار گرفت که تحقیقات جامع و کامل از وی انجام شد.
سرهنگ "علی قیصری" خاطرنشان کرد: متهم با رعایت اصول و فنون مصاحبه و بازجویی در نهایت به 10 فقره کلاهبرداری در شهرستان بابل اقرار که پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شد.
------------------------------------------
کشف لوازم خانگی قاچاق در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از كشف دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ريال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی از وجود یک انبار لوازم خانگی در شهرستان آمل رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار موفق به کشف احتکاری29 هزار و 200 عدد انواع مواد غذایی و نوشیدنی غیرمجاز و یک تن زغال سنگ به ارزش 3 میلیارد ریال و همچنین از یک خودروی نیسان 17دستگاه کولر، 3 دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ظرفشوئی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 6 میلیارد ريال می رسید، کشف شد.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی به مرجع قضائی، خبر داد و با تاکيد بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي، خاطرنشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
------------------------------------------
دستگیری 5 سارق منزل در عباس آباد
سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5 سارق منزل با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
سرهنگ صالحی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت در نوشهر
سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ  علی اکبر درویشی  در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره  در حوزه استحفاظی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
فرمانده  انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی سارق با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه پلیسی خبر داد و افزود: متهم در اقدانی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی بعمل آمده به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .
------------------------------------------
کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در "تنکابن"
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل 3 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"بهادر دیلمی" در تشریح اين خبر، اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه دوهزار در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ دیلمی، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
------------------------------------------
دستگیری عامل شرارت و ناامنی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری شرور متواری که در یک درگیری مسلحانه با سلاح شکاری ،باعث رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده بود ، خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" درباره جزئیات این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع ، درگیری و تیراندازی توسط فردی شرور در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: فرد شرور که به دفعات متعدد با ایجاد درگیری، تیراندازی  و ترس برای شهروندان از محل متواری شده بود با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در مخفیگاهش به دام افتاد.
وی در خاتمه با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، هشدار داد: پلیس با افراد با افرادی که بخواهند با اوباشی و رفتارهای هنجار شکنانه خود موجب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.
------------------------------------------
دستگیری سارقان موبایل قاپ ها در بهشهر
سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 4 سارق موبایل قاپ با 14 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 4سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر اظهار داشت: این افراد در تحقیقات پلیسی به 14 فقره موبایل قاپی در سطح حوزه استحفاظی این  شهرستان اعتراف کردند .
سرهنگ ابراهیمی در پایان با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست: به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
شناسايي و انهدام باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در رامسر
سرهنگ سيدجليل نبوي فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری باند سرقت منزل و اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيدجليل نبوي در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی كارآگاهان پليس آگاهي موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این ارتباط شدند . 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار