کد خبر: ۱۱۲۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ 04 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/06/1402 تقدیم حضور می گردد.


------------------------------------------

کشف 10 تن کود شیمیایی قاچاق در میاندورود 

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف یک خودروی کامیونت حامل یک تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از آن خبر داد . 

سرهنگ"مجتبی راست خدیو" در گفت‌‎ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، مأموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی کامیونت مشكوك و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر 200 کیسه کود شیمیایی جمعاً به وزن تقریبی یک تن فاقد مجوز حمل و توزیع کشف شد .

وی ارزش اين محموله قاچاق را بالغ بر 400 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: راننده خودرو نیز دستگیر شد و  پس از تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ راست خدیو با بیان این که پلیس بصورت قاطع و با تمام توان با قاچاقچیان، احتکارکنندگان و مخلان اقتصادی برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

قاچاقچیان مواد مخدر در دام پلیس قائم شهر 

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 5 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "مهدی خادمی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به اينكه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان يكي از مهمترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و سرمنشاء بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي، نيازمند همكاري همه جانبه مردم و نهادهاي مسئول با مجموعه انتظامي است، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پيشگيري از اعتياد همواره در دستور كار پليس قرار دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر افزود: در همین راستا، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی مواد مخدر با استفاده از  2 دستگاه خودروی پژو و زانتیا مطلع شدند.

وی در ادامه، اظهار داشت: ماموران طی یک عملیات پلیسی خودروهای مورد نظر را شناسايي و در عملیلتی ضربتی آن را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی، از کشف مجموعا 5 كيلو و 500 گرم ترياك در بازرسی از خودروی این سوداگران خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان  پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

خادمی در پايان ضمن تاكيد بر برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان مواد مخدر از شهروندان خواست :در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشكوك، موضوع را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق دوچرخه های ساری به دام افتاد 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی ساری از دستگیری سارق موتورسیکلت و دوچرخه با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کارماموران کلانتری 13 و پایگاه آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: با هوشیاری ماموران، فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شد .

سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: متهم تحقیقات به عمل آمده به سرقت 13 دستگاه دوچرخه و 4 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به این که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

------------------------------------------

دستگیری 2 سارق سیم و کابل مخابرات در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2سارق حرفه‌ای سیم مخابرات و اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل مخابرات در سطح شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت 2 سارق حرفه ای را در این ارتبتط شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 8 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پروننده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند .

سرهنگ کلوانی در ادامه پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی نیازمند عزم و اراده  همگانی است.

وی در پايان از مردم خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامي، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسي 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق احشام و طیور در بهشهربه دام افتاد 

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری سارق احشام و طیور و کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی " در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام و طیور در این شهرستان ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهی با انجام اقدامات تخصصي سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عمليات غافلگیرانه وی را در مخفيگاهش دستگيرکردند .

جانشین انتظامي شهرستان بهشهرتصريح کرد: متهم در تحقيقات پليس به 9  فقره سرقت دام و طیور درسطح شهرستان  اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شد.

------------------------------------------

سارقان ساختمان های نیمه کاره در تنکابن دستگیر شدند 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق ساختمان های نیمه کاره با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 19 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در کلاردشت 

سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از کشف خودروی سرقتی و دستگيري سارق خودرو در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در حین اجرای گشت کنترلی در حوزه استحفاظی به یک خودروی سواری پرایدمشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: پس از استعلام از سامانه های هوشمند پلیسی مبنی بر سرقتی بودن خودروی مذکور، ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف کردند .

سرهنگ اکبرنژاد از دستگیری راننده و سرنشین خودروی مذکور در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مقادیری مواد مخدر و اقلام سرقتی کشف شد.

سرهنگ اکبرنژاد در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت خودرو و اموال داخل آن نیز اعتراف نمود.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده از شهروندان خواست: ضمن تجهيز وسايل نقليه به وسايل هشدار دهنده و ايمني مانند دزدگير و قفل فرمان، از پارک کردن خودرو در نقاط تاريک و خلوت خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار