استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : با وجود تبلیغات صورت گرفته در خصوص عدم مراجعه به مرز مهران، در مجموع ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تاکنون از این مرز تردد داشته اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 05 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : هیچ سالی مثل امسال نظم و انضباط در مرز مهران و تردد زوار وجود نداشته است، سال گذشته ترافیک زیادی در شهر وجود داشت اما امسال یگان ویژه و مرزبانی پای کار بودند و خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود نداشت.

وی گفت : تاکنون عملیات حمل و نقل زوار و انتقال به شهرهای مقصد خیلی خوب و روان بوده است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد  :  امسال ناوگان حمل‌ونقل در بحث جابجایی زوار، چه درون شهری، برون شهری و چه در آن سوی مرز خوب عمل کردند و قابل تقدیر است.

وی مطرح کرد : امسال ۵ درصد تردد (خروج) و ۷ درصد در ورود زوار نسبت به سال گذشته افزایش داشته و امسال زیرساخت های استان ایلام آماده تر از سال های گذشته بود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : : امسال از ظرفیت تاکسی های اینترنتی در پایانه برکت برای جابجایی زوار در مسیر برگشت استفاده می شود اما نرخ کرایه بر اساس مصوبه استان خواهد بود.

وی گفت : زائرانی که با خودروهای شخصی به مرز مهران مراجعه کرده اند، حتما بایستی قبل از بازگشت به مقاصد خود چند ساعت استراحت کنند.

 استاندار ایلام ادامه دارد : خوشبختانه به اندازه کافی یخ و آب برای بازگشت زوار ذخیره سازی شده است.

وی گفت : تا این لحظه یک میلیون و ۵۵۵ هزار نفر از مرز مهران به سمت عتبات عالیات از مرز مهران، خارج و ۹۳۰ هزار نفر از زوار از مرز وارد کشور شده اند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار