مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از افزایش ۹۵ درصدی سوددهی این شرکت در پنج ماه ابتدایی نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 04 September 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی به تشریح عملکرد و سودآوری این شرکت در پنج ماه ابتدایی سال جاری پرداخت و اظهار کرد: فولاد اکسین با ثبت رکوردهای تولیدی و آماده بکاری قابل توجه به افزایش سود ۹۵ درصدی در پنج ماه ابتدایی ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست یافت.

وی افزود: میزان سود شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال سود بوده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد: روند سودآوری فولاد اکسین همواره با تلاش مجموعه کارگران و بدنه کارشناسی این شرکت ادامه دارد و به دنبال ثبت رکوردهای جدید در تولید و سودآوری هستیم.

محمدی همچنین به مقایسه سود این شرکت در مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش اشاره کرد و افزود: فعالیت های تولیدی فولاد اکسین خوزستان در این دوره زمانی با افزایش ۴۷۷ درصدی نسبت به مرداد ۱۴۰۰ همراه شد که یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت شرکت است.

وی با بیان اینکه نسبت به برنامه پیش‌بینی شده ۵۳ درصد جلوتر هستیم، گفت: سود شرکت در مردادماه امسال، ۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال ثبت شده که این عدد در مرداد سال گذشته یک هزار و ۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: شرکت در پنج ماهه نخست امسال بهترین عملکرد در آماده بکاری عملیاتی(۹۵ درصد)، بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات خط تولید بدون احتساب توقفات ناشی از محدودیت انرژی را داشته است.

وی با بیان اینکه سبد تولید محصولات فولاد اکسین خوزستان با هوشمندی گسترش می‌یابد، از تنوع بخشی به سبد تولیدات، با هدف پوشش هر چه بیشتر تقاضای بازار و افزایش توان مانور این شرکت در بازاریابی و فروش و انطباق با نیازهای متنوع زنجیره ارزش، خبر داد.

محمدی با اشاره به اهمیت احداث مجتمع فولادسازی شرکت، عنوان کرد: بدون شک با احداث این پروژه و خودکفایی در تامین مواد اولیه خود، ضریب سوددهی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار