همه نگاه ها به مشهد
هفته هشتم مسابقات ليگ برترفوتبال ايران پس از تعطيلي20روزه از ساعت15فردا جمعه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع)مشهد درحالی کلید می‌خورد که بازي صدرنشين کنوني ليگ(استقلال تهران) مقابل پديده خراسان نگاه همه دوستداران فوتبال را به خود معطوف مي‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 15 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، دیدار با استقلال صدرنشین در حالی روز جمعه از ساعت١۵در ورزشگاه ثامن آغاز می‌شود که تیم محمدرضا مهاجری خود را برای برد آماده کرده است.
بنابراین گزارش، پدیده که در هفته اول، پرسپولیس را در تهران متوقف کرده فردا می‌تواند همین نتیجه را هم با استقلال در مشهد بگیرد اما پیروزی هم دور از دسترس نیست.
آبي پوشان تهراني البته تاکنون نتوانسته‌اند در برابر ياران پديده با پيروزي از ميدان خارج شوند وفصل گذشته مصاف رفت وبرگشت اين 2تيم در مشهد"يک بريک" ودر تهران "بدون گل"مساوي تمام شد.
همچنین آبی‌ها که چند بازیکن کلیدی خودشان را به تیم ملی داده و تازه از امروز به خدمت گرفته‌اند صدرنشین مقتدری به حساب نمی‌آیند و شکست آن‌ها در برابر تماشاچیان مشهدی بعید نیست. پدیده که حالا با ٩ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد درصورتی که این بازی را ببرد و همه نتایج به سودش رقم بخورد، می‌تواند تا رده پنجم جدول بالا برود.
داوري این دیدار برعهده "مهدي سيدعلي"وکمک هايش «بابک داوري» و«حسين طالقاني» است که با توجه به رقابت تنگاتنگ استقلال تهران با حريفانش در صدر جدول از حساسيت‌هاي خاصي برخوردار است.
طبق مصوبه هيئت مديره باشگاه استقلال، هر سفري که اين تيم به شهرستان داشته باشد يک ميهمان پيشکسوت همراه اين تيم خواهد بود و در بازی با پدیده "نصرا... عبداللهي" بزرگ این تیم است.
 تيم استقلال امروز ساعت ۱۲:۳۰ به مشهد پرواز کرد تا براي بازي با پديده خود را آماده کند.
البته عبداللهي در گفت‌وگو با ايلنا اظهار کرد: از قديم به رفقايم در استقلال گفته بودم هر وقت به شهر مذهبي مي‌رويد، من هم همراه تيم مي‌آيم. يکي- دو سال قبل همراه تيم به مکه رفتم و الان هم با تيم به مشهد مي‌روم تا زيارت کنم. با تيم بودن چيز خاصي نيست و اصل مسئله ديدار با رفقاي قديمي است و اگر زمان آن طولاني‌تر بود بهتر بود.وي افزود: استقلال، هميشه در مشهد مشکل داشته است. در شهرستان بازي‌کردن سخت است چون تيم‌هاي شهرستاني هوادار دارند و با زمين هم آشنا هستند. تيم‌هاي شهرستاني نسبت به گذشته بهتر شده‌اند و ديگر مثل گذشته نمي‌توان آنها را راحت برد.

استقلالي‌ها بلافاصله پس از ورود به مشهد در "هتل پارس مشهد" اسکان یافته تا بعد از صرف ناهار و استراحت خود را براي تمرين سبک عصرگاهي در محوطه هتل آماده کنند. طبق برنامه، کاروان استقلال بعد از بازي عصر جمعه مقابل پديده ،مشهد را با پرواز ساعت 20 ترک مي‌کند و به تهران باز مي‌گردد.

"هراير مگويان" مدافع ارمنستاني تيم استقلال براي بازي فردا با پديده مشکلي ندارد وبا توجه به محروميت "حنيف عمران زاده" مگويان مقابل پديده به ميدان مي‌رود.

یونس شاکری و حسین بادامکی دو بازیکن اصلی تیم پدیده هستند که ممکن است به‌دلیل مصدومیتشان به بازی فردا نرسند. در آن سوی میدان حضور سجاد شهباززاده که فصل گذشته در همین بازی به پدیده گل زد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. علاوه‌براین هر دو تیم شاید بازیکنان ملی‌پوش خود در تیم ملی امید را هم نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار