مدیر مخابرات منطقه ایلام:
مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین فیبر نوری به طول ۱۴ کیلومتر از مرکز مخابرات مهران تا پایانه مرزی اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 04 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید شهاب الدین نبی پور در خصوص خدمات ارائه شده در ایام اربعین اظهار داشت: با توجه به برگزاری گنگره عظیم اربعین حسینی (ع) و اینکه ایلام پایتخت خادمان زوار سیدالشهدا است، مخابرات منطقه ایلام با تدوین برنامه‌های خاص و تعریف پروژه‌ها از سال گذشته تاکنون ظرفیت‌سازی قابل توجهی در شبکه مخابرات انجام و ایجاد کرده است.

وی در ادامه از اجرای فیبر نوری به طول ۱۴ کیلومتر از مرکز مخابرات مهران تا پایانه مرزی خبر داد و افزود: ۴ سایت ثابت فول سرویس همراه اول با آخرین تکنولوژی در این مناطق نصب شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: همچنین ۱۶ سایت از ۲G به ۴G در مسیر اربعین استان ارتقاء یافته است.

نبی پور ادامه داد:  ۸ سایت پرتابل اضطراری قابل حمل جهت افزایش ظرفیت شبکه تا ۵۰۰ هزار نفر زائر بطور همزمان در پایانه مرزی نصب و پروتکشن و رینگ ارتباطی بین مسیرها از طریق فیبر نوری و دوسویه شدن ارتباط در صورتی که ارتباط منطقه‌ای قطع گردد همزمان از مسیر دیگر در کسری از ثانیه ارتباط برقرار و نرمال می‌ شود.

وی عنوان کرد: در این راستا مخابرات منطقه ایلام جهت توسعه تکنولوژی و فناوری اقدامات ویژه‌ای در خصوص افزایش ظرفیت تلفن ثابت و همراه با استفاده از اعتبارات داخلی شرکت مخابرات و اعتبارات دولتی در قالب (پروژه USO) با توجه به همکاری سطح بالایی که خوشبختانه با مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، صورت پذیرفته واین مهم میسر شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار