رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین، حوزه هنری استان قزوین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اقدام به فضاسازی شهر با آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان این استان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدرضا امامقلی اظهار کرد: به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین، برای اولین بار آثار هنرمندان حاضر شهر قزوین در قالب تابلوهای شهری به اکران درآمد.

وی ادامه داد: با توجه به پایتختی قزوین در هنر خوشنویسی، از هنرمندان خوشنویس شهر قزوین که دارای درجه استادی هستند خواسته شد آثار عاشورایی مناسب اکران شهری را به حوزه هنری ارائه کنند.

رییس حوزه هنری استان قزوین اضافه کرد: آثار دریافتی در بیش از 40 نقطه شهر قزوین در سازه های بیلبورد، پل برد و فیکسچر نصب شده و نمایش این آثار تا اربعین ادامه دارد.

این مسوول بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی و جلسات صورت گرفته با سازمان زیباسازی شهردای قزوین، بزودی آثار هنرمندان عکاس، خوشنویس، تصویرگر و... نیز در تابلوهای شهری قزوین در معرض دید همشهریان قرار خواهد گرفت.

وی به اهداف دیگر همکاری ما بین حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پرداخت و گفت: سعی ما این است که بتوانیم با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و همچنین با ظرفیت بالای هنری هنرمندان قزوینی، برای ارتقاء هویت بصری شهر تلاش کنیم.

امامقلی در پایان گفت: مدیریت سازمان زیباسازی شهر قزوین با نگاه موسع به هنر و هنرمندان قزوین در خصوص تبلیغات فضای شهری اخیرا همکاری خوبی با حوزه هنری داشته است. بدون شک در آینده نزدیک حوزه هنری استان قزوین همراه با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و با بهره گیری از ظرفیت های هنری هنرمندان قزوینی اتفاقات خوبی را برای مردم قزوین در این حوزه رقم خواهد زد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار