مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از افزایش ۴۷۷ درصدی تولید در ۵ ماهه نخست امسال این شرکت نسبت به مدت مشابه دو سال قبل خبر داد و گفت: سود دهی فولاد اکسین نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز ۹۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 03 September 2023

علی محمدی اظهار کرد: فولاد اکسین با ثبت رکوردهای تولید و آماده بکاری توانست، افزایش سوددهی ۹۵ درصدی را در پنج ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.

افزایش ۴۷۷ درصدی تولید نسبت به ۵ ماهه ۱۴۰۰

وی افزود: میزان سود شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال بوده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: فعالیت‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان در ۵ ماهه امسال افزایش ۴۷۷ درصدی نسبت به ۵ ماهه سال ۱۴۰۰ داشته و یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت شرکت است.

نسبت به برنامه ۵۳ درصد جلوتر هستیم

محمدی با بیان اینکه نسبت به برنامه پیش‌بینی شده ۵۳ درصد جلوتر هستیم، گفت: سود شرکت در مردادماه امسال، ۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال ثبت شده که این عدد در مرداد سال گذشته یک هزار و ۶ میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: شرکت در پنج ماهه نخست امسال بهترین عملکرد در آماده بکاری عملیاتی (۹۵ درصد)، بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات خط تولید بدون احتساب توقفات ناشی از محدودیت انرژی را داشته است.

محمدی با اشاره به اهمیت احداث مجتمع فولادسازی شرکت، عنوان کرد: بدون شک با احداث این پروژه و خودکفایی در تامین مواد اولیه خود، ضریب سوددهی به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار