معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خودکفایی و اشتغال مددجویان در دستور کار است، گفت: بر همین اساس برای ۴۵۲ مددجوی استان جشن استقلال مالی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 02 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، محمدرضا سیادتی ظهر شنبه در جلسه شورای اشتغال به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه هدف این نهاد یاددادن ماهیگیری به جای ماهی دادن است، ابراز داشت: به این معنا که می‌کوشیم تا مددجویان خودکفا شده و با داشتن درآمد شخصی زندگی خود را بهتر اداره کرده و سبک زندگی مطلوب‌تری را داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس همین رویکرد کمیته امداد جشن استقلال مالی برای ۴۵۲ مددجو استان سمنان برگزار شد، افزود: این افراد سال گذشته با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های حوزه اشتغال امروز توانستند به خودکفایی دست یابند.

معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن به این جشن خودکفایی ارائه تسهیلات، اجرای طرح اشتغال‌زایی و حرفه آموزی به طور جد پیگیری می‌شود، ابراز داشت: علاوه بر این موارد به طرح‌های اشتغال نیز طی بازه سه الی پنج ساله نظارت خواهد شد تا در صورت بروز هر گونه مشکل چالش‌های موجود برطرف شوند.

سیادتی ضمن بیان اینکه همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در استان سمنان مطلوب بوده است، تصریح کرد: از همین رو طی سال جاری یک هزار و ۱۰۰ مددجو برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل مراجعه کردند.

وی از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات رسیدن به مرحله خودکفایی مددجو است لذا تمامی موارد فوق به طور جد در دست پیگیری قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار