تیم ۱۸ نفره کاراته شهرستان فردوس‌ درمسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب ۱۵ مدال ارزشمند شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 02 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری در ایران و به میزبانی نجف آباد اصفهان برگزار شد، در این ماراتن آسیایی ۹۰۰ نفر شرکت‌کننده از ایران و کشور‌های عراق، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو قسمت کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم ۱۸ نفره کاراته شهرستان فردوس که با همکاری اداره ورزش و جوانان و حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر و شهرستان فردوس و همچنین حمایت خیران ورزش یار آقایان ناصر قاسمی، حسن نویدی، علیرضا گلستانی فراز و جعفر اسدی به این دوره از مسابقات اعزام شده بود موفق به کسب ۱۵ مدال ارزشمند شد.

در این دوره از مسابقات، ادیب آکاک، محمدمهدی اسدی، محمد عارف نویدی و عرفان بخشی مدال طلا کسب کردند.

محمدفاضل نویدی، مصطفی ارجمندمحبی، امیرحسین صدوقی، محمدمهدی محبوبیان و سیدمحمدصادق جوادی مدال نقره را به‌دست آوردند و امیرمحمد نعیمی، امیررضا صیفی، پوریا قربانزاده، امیرعلی آردین، محمدصالح آزاد و امیرمحمد رضاخانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

گفتنی است، مهدی عرب، کمال‌الدین اکبری و یوسف رضاخانی به ترتیب به‌عنوان مربی، سرپرست و داور، ورزشکاران فردوس را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

کسب عنوان داور برتر توسط یوسف رضاخانی از داوران نخبه شهرستان و استان از دیگر افتخارات کاروان ورزشی خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار