رئیس شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول گفت: اگر پیمانکار پروژه تله‌کابین نسبت به تعهدات خود در قرارداد و تفاهم‌نامه اقدام نکند، شهرداری و شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول در مراجع‌ قضایی طرح دعوی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 01 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی شکی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: شرکت پیمانکاری پروژه تله‌کابین که اغلب نیرو‌های این شرکت بومی منطقه هستند و چند پروژه ملی را اجرا کردند در سال ۱۳۹۵ در قالب تفاهم‌نامه با شهرداری و شورای اسلامی شهر وقت، تعهد نمودند که ۱۰ درصد از فروش بلیط تله‌کابین در زمان بهره‌برداری را برای رفاه شهروندان در اختیار شهر علی‌آباد کتول قرار دهند.

وی تصریح‌کرد: حال بعد از ۶ سال تلاش و رایزنی‌های دولت سیزدهم، استاندار، نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر که امتیاز احداث مدرنترین تله‌کابین شمال کشور به شهرداری علی‌آبادکتول واگذار شده‌است، این شرکت از واگذاری اسناد و انجام تعهدات خود طفره می‌رود و تلاش دارد تا درصد فروش بلیط به شهرداری را کاهش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول خاطرنشان‌کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی از اسناد را انجام داده و استاندار نیز بر انجام تعهدات شرکت تاکید دارد.

وی ادامه داد: اگر شرکت به انجام تعهدات و تحویل اسناد تله‌کابین عمل نکند، شورای شهر و شهرداری علی‌آباد از طریق مراجع ذیصلاح طرح دعاوی خواهد کرد.

شکی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول این آمادگی را دارد که در صورت انصراف شرکت از ادامه همکاری، تمامی هزینه‌های این شرکت از زمان اخذ مجوز تاکنون را پرداخت کند.

وی بیان کرد: اگر تمام مراحل و توافقات به خوبی پیش رود، در سفر دوم رئیس‌جمهور عملیات اجرایی این پروژه عظیم که در اقتصاد و توسعه استان نقش بسزایی دارد آغاز می‌شود و طی سه سال این پروژه با اعتبار پیش‌بینی شده ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهدرسید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار