مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از هدف‌گذاری ۷ هزار و ۶۰۰ اشتغال در استان توسط این نهاد به شرط همکاری بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 01 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به همراه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در بازدید از دو شعبه بانک ملی و یک شعبه بانک صادرات بیرجند به مناسبت روز بانکداری اسلامی با هدف تکریم بانک‌ها از تعامل این بنگاه‌های اقتصادی در راستای ارائه تسهیلات به نیازمندان قدردانی کرد.

وی در این بازدید گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها همه‌ساله تلاش می‌کند که با جلب و جذب همکاری ارزشمند بانک‌ها بتواند به افراد جویای شغل مبالغی را به‌عنوان سرمایه اولیه ایجاد اشتغال پرداخت کند که در سال‌جاری ۱۴ بانک عامل در استان در این کار بزرگ مشارکت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ادامه داد: در تعالیم اسلامی همواره یکی از کار‌های خیر که از لحاظ ارزش با پرداخت صدقه مقایسه شده و ارزش بالاتر برای آن بیان شده وام قرض‌الحسنه است این وام‌ها سرمایه پاکی بوده که موجب خیر و برکت در ابتدای کار نیازمندان می‌شود.

عرب تاکید کرد: در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد با همت بانک‌های استان مبلغ ۷۹۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه را به متقاضیان این وام‌ها پرداخت و زمینه اشتغال را برای بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ خانواده نیازمند اشتغال در استان فراهم کنیم.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار