مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی کوثر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 30 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، هاشم علایی صبح امروز در آئین کلنگ زنی سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، دستاورد‌های دولت در عرصه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی استان به اطلاع مردم عزیز استان رسانیده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده، امروز شاهد آغاز عملیات کلنگ زنی سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی کوثر هستیم که جا دارد از تک تک این سرمایه گذاران برای حضور در منطقه کمتر توسعه یافته شهرستان کوثر تشکر و قدردانی شود.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور حضور سرمایه گذاران در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، حمایت‌های متنوعی را از آنان به عمل می‌آورد که اعمال تخفیف تا ۵۰ درصد قیمت حق بهره‌برداری زمین و واگذاری اراضی با اقساط طولانی مدت از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از سرمایه گذاران شهرستان کوثر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این سه طرح تولیدی در زمینی به مساحت یک هکتار با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی کوثر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرایی خواهد شد که با بهره برداری از آن، برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار