محمد التمیمی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی از جلسه فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق با فرماندهان این سازمان در استان دیاله برای تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 29 August 2023

 به گزاش تابناک ایلام؛ التمیمی به پایگاه خبری "المعلومه" عراق گفت که در این جلسه پرونده‌های مهم امنیتی استان دیاله بررسی و سه طرح مهم امنیتی اتخاذ شد.

وی مهمترین تصمیم را افزایش سطح آماده‌باش و استقرار نیروها ، همزمان با نزدیک شدن به اوج سرازیرشدن زائران از گذرگاه المنذریه یا سایر شهرهای استان دیاله و نیز بهبود مسیرهای حرکت مستقیم زوار میان دیاله و صلاح الدین دانست.

التمیمی با اشاره به این که الحشد الشعبی نیروهای بسیج خود را به چهار هزار نیرو افزایش داده است، از به کار گرفتن تمامی امکانات خود برای نقل و انتقال زائران از گذرگاه المنذریه و سایر مناطق خبر داد و گفت که مهمترین بخش طرح حمایت از زائران در مناطق تحت کنترل الحشد در خانقین تا مناطق حمرین است.

استان دیاله در شرق عراق و در مجاورت استان‌های غربی کشورمان قرار گرفته که بخش زیادی از زائران اربعین از طریق این مناطق از جمله استان‌های ایلام و کرمانشاه عازم کربلا می‌شوند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار