مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه تا پایان تیر امسال حدود ۲۹۸ میلیارد تومان از مالیات وصول شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 28 August 2023

بهمن بادکو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: درآمدهای ارزش افزوده امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه حدود ۱۵٠ میلیارد ریال از این درآمدها را برای عمران شهری هزینه کرده است.

وی گفت: مالیات‌های دریافت شده از شهروندان پس از ورود به خزانه دولت در سرفصل‌های تعیین شده هزینه می‌شود.

بادکو بیان کرد: در استان کرمانشاه تا پایان تیر ماه امسال حدود ۲۹۸ میلیارد تومان از مالیات وصول شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از محل ارزش افزوده نیز برای اموری مانند شهرداری‌ها، امور عشایر، روستاهای بدون دهیاری، بیمه سلامت، دهیاری‌ها و ورزش و جوانان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه تا کنون بیشترین سهم را دریافت کرده و طی چهار ماهه نخست امسال ۱۱۵ میلیارد تومان بابت تقاطع هم‌سطح میدان سپاه و روکش آسفالت‌های شهر کرمانشاه هزینه شده است.

بادکو بیان کرد: شهرداری و سازمان امور مالیاتی ملزم به شفاف سازی ارقامی که از ‌شهروندان اخذ کردند، شده و باید در راه مصارف و رفاه شهروندان هزینه شود.

این مسئول تشریح کرد: مجموع درآمد سال گذشته استان کرمانشاه از محل مالیات ارزش افزوده ۳۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در رابطه با سامانه فروشگاهی، اصناف مختلف آموزش‌های لازم برای کار در این سامانه را فرا می‌گیرند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: سامانه فروشگاهی مسیر کالا از درب کارخانه یا ورودی‌های گمرکی کشور را تا رسیدن به دست مصرف کننده رصد می‌کند.

وی افزود: بنابراین علاوه بر مزایای مالیاتی مزایای دیگری از جمله جلوگیری از قاچاق کالا، جلوگیری از تورم، جلوگیری از پولشویی و شفاف‌سازی خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با الکترونیکی شدن تمامی خدمات مالیاتی شهروندان در اموری مانند خرید و فروش ملک و اخذ استعلامات لازم برای بانک یا اصناف و اتحادیه‌ها نیاز به مراجعه حضوری به اداره امور مالیاتی ندارند.

انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار