مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۲ شرکت دانش بنیان با کمیته امداد استان برای اشتغالزایی مددجویان زنجانی همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 28 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۲ شرکت دانش بنیان با کمیته امدادهمکاری ۱۲ شرکت دانش بنیان با این کمیته استان برای اشتغالزایی مددجویان زنجانی همکاری می‌کنند.
صالحی با تأکید بر اینکه کمیته امداد از ایده‌های خلاقانه و ایجاد کسب‌وکار پایدار با هدف افزایش اشتغال‌زایی برای مددجویان پشتیبانی می‌کند، گفت: بر این اساس این نهاد در حال شناسایی ایده‌های نو و خلاق است.
وی با اعلام اینکه سال گذشته حدود پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی ایجاد شد افزود: با اختصاص تسهیلات بانکی امسال هم بیش از پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر ایجاد تولیدات با کیفیت توسط مجریان طرح‌های اشتغال از طریق ارائه آموزش‌های لازم، افزود: تلاش کمیته امداد ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازار‌های داخلی و جهانی است که تحقق این امر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت منجر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار