مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی این اداره‌کل به میزان ۳۵۶ درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری آن به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 27 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی پژوهش صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی به میزان ۳۵۶ درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارشناسان و بازرسان در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به ۳۰۰ مورد بازرسی از رستوران‌ها، مراکز اقامتی، خدمات میادین، پایانه‌های مسافربری و فرودگاه را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم را انجام داده‌اند.

وی ضمن اشاره به طراحی و ساخت نرم‌افزار تخصصی پایش و رصد بازار، افزود: استفاده از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه‌های اداره‌کل در راستای نظارت بر اجرای استاندارد‌ها با توجه به بند ۲ ماده ۳۴ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر اقدامات این اداره‌کل در دولت سیزدهم است.

پژوهش تصریح کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای شرکت کامپوزیت پویا پس از یک وقفه ۱۰ ساله به منظور تولید مخازن CNG با سرمایه‌گذاری مبلغ ۳۵ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ۴۵۰ نفر در استان انجام شد.

وی اظهار داشت: تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که با راه‌اندازی این نمایندگی زمینه اشتغال در این شهرستان از طریق ایجاد آزمایشگاه‌های همکار، شرکت‌های بازرسی و مراکز بازرسی مخازن CNG فراهم می‌شود و در طول یک سال آمار اشتغال این شهرستان افزایش پیدا می‌کند از دیگر این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار