سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: با حکم رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس، اعضای هیات نظارت بر انتخابات این استان منصوب شدند.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 27 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر، خلیل رضایی افزود: با حکم آیت الله مدرسی رئیس هیات مرکزی، حجت الاسلام عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، عبداله محبوبی و خلیل رضایی به عنوان اعضای هیات نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر منصوب شدند.

او ادامه داد: طبق قانون روند بررسی صلاحیت‌ها بعد از نام‌نویسی نهایی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر آغاز می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم در استان گفت: ملاک عمل این هیات، حرکت در چارچوب قانون و دوری از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی است و برای حراست از حقوق مردم و داوطلبان تلاش می‌کند.

رضایی ادامه داد: بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی، تنها نهاد ناظر بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان است و در خصوص بررسی شایستگی‌ها و صلاحیت‌ها طبق قانون جدید عمل خواهد کرد.

وی گفت: رعایت دقیق قانون، بی‌طرفی و نداشتن جهت‌گیری مسئولان به‌ویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجب افزایش اعتماد مردم به دست اندرکاران امر انتخابات و مشارکت حداکثری می‌شود.
منبع/خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار