با اتمام تعمیرات اضطراری‌؛
تابناک هرمزگان- مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 26 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// داریوش محمودی عنوان کرد: واحد شماره یک بخار که به‌دلیل نشتی از بویلر و لوله‌های کندانسور، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات مذکور به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در این عملیات رفع عیب از درین اتوماتیک‌ها و مشعل‌ها‌، تنظیم هدر گاز ، رفع عیب از سیفتی والو بخار کمکی، رفع گداختگی طبقه B6، نشت‌یابی هیتر B5 ، جوش‌کاری زانویی بالای بلودان طبقه هم‌کف، تأمین روشنایی مناسب اطراف فیدپمپ‌ها و هیترهای سالن توربین، رفع نشتی از لوله‌های کندانسور و لوله‌های بویلر در نقاط مختلف و هیترهای فشار قوی، با تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان بخش تعمیرات در گرمای ۵۰ درجه واحد و رطوبت ۸۰ درصد انجام شد.

محمودی ابراز امیدواری کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی متخصصان این نیروگاه و اتکا به خودباوری، روند حداکثری تولید برق، ادامه خواهد داشت.

محمودی در پایان یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۴۸ ساعت بود، که پس از به‌مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار