مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح 19 چمن مصنوعی و تجهیز بیش از 264 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان در دولت مردمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 26 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفتگویی از افتتاح ۱۹ چمن مصنوعی و تجهیز بیش از ۲۶۴ خانه ورزش روستایی در روستا‌های استان در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها برای بهره‌مندی روستائیان از اماکن و امکانات ورزشی و در راستای اجرای عدالت اجتماعی افتتاح و مورد استفاده مردم قرار گرفتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: افتتاح سالن ورزشی روستایی و آغاز به کار بسیاری از پروژه‌های نیمه کار در سطح استان نیز از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در این دولت بوده است که پروژه نیمه کاره مجموعه ورزشی ۳ هزار نفری ابهر از جمله این طرح‌هاست و هم اکنون فعال است.

وی در ادامه تبیین فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان برگزاری بیش از ۸۴۲ جشنواره و همایش همگانی، ۷۹ میزبانی ورزشی و کسب بیش از ۵۸۳ مدال ورزشی در مسابقات قهرمان کشوری، لیگ، بین المللی، آسیایی و جهانی رانیز از افتخارات ورزشی استان در دو سال اخیر عنوان کرد.

بازرگان در ادامه همچنین صدور ۱۳ مجوز تخصصی مرکز مشاوره ازدواج، برگزاری ۵۰۰ کارگاه با ۱۹ هزار شرکت کننده و ارائه ۳ هزار و ۶۰۹ جلسه ارائه مشاوره رایگان برای یک هزار و ۲۰۳ نفر تحت پوشش را از جمله فعالیت‌های حوزه جوانان برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: برگزاری رویداد‌های مختلف کارآفرینی برای ایجاد زمینه اشتغال نیز در کارنامه دو ساله این معاونت اداره کل ورزش و جوانان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار