مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که گندم خود را تا مورخ هفتم مرداد‌ماه سال‌جاری تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 26 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تا مورخ سوم مردادماه سال‌جاری بیش از ۴۱۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون ۶۱ هزار و ۵۱۶ محموله گندم از ۲۴ هزار و ۷۴۴ گندمکار خریداری و در سلیو‌های ملکی و بخش خصوصی، در راستای برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران طی روز‌های آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

شایان ذکر است، طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال‌جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار