سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: دومین کارخانه تولید برف پاک‌کن در کشور با افزایش ۲۰۰ درصدی تولید، سالیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ برف پاک‌کن تولید می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 25 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی گفت: دومین کارخانه تولید‌کننده تیغه برف پاک‌کن در کشور و تنها تولیدکننده ۱۰۰ درصد قطعات برف پاک‌کن، روزانه ۱۰ هزار عدد محصول تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این واحد صنعتی از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون زمینه اشتغال ۸۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی هم‌اکنون در ۲ شیفت کاری سالیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ برف پاک‌کن تولید می‌کند که قابلیت افزایش ظرفیت هم دارد.

در ادامه ابراهیمی هم با بیان اینکه تیغه برف پاک‌کن یک قطعه مصرفی است، گفت: کیفیت محصول تولیدی ما علاوه‌بر اینکه با نمونه‌های وارداتی برابری می‌کند، استاندارد و ضمانت پس از فروش هم دارد.

مدیرعامل واحد صنعتی تولید برف پاک‌کن تأکید کرد: اگر خودروسازان قطعات مورد نیاز را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند، هم برای آن‌ها مقرون به صرفه است و هم با جلوگیری از خروج ارز، اشتغال‌زایی در صنایع کوچک و زود بازده افزایش می‌یابد.

گفتنی است؛ سالانه بیش از ۲۰ میلیون تیغه برف پاک‌کن به منظور تأمین نیاز شرکت‌های خودروسازی وارد ایران می‌شود.

بر اساس آمار گمرک ایران، چین بزرگترین واردکننده تیغه برف پاک‌کن به ایران است و برف پاک‌کن از ۱۰ کشور جهان از جمله آلمان، چین، فرانسه، جمهوری کره و امارات متحده عربی واردات می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار