مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هوشمندسازی بخش تعاون از جمله اقداماتی است که می توان از این طریق اطلاعات تعاونی ها را ثبت کرد تا نظارت و عملکرد را راحت تر انجام بدهیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 23 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، عین الله کشاورز ترک پیش از ظهر امروز در نشست منطقه‌ای معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ادارات کل منطقه یک با حضور مدیران کل اجرایی ادارات تهران، البرز، قم، سمنان، مازندران و گلستان در مجموعه فرهنگی شهید رجایی جهان آباد برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دولت و هفته تعاون اتفاق خوبی است که به نام «حکمرانی تعاون و حکمرانی مردم» نامگذاری شده است، زیرا تعاون نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: هم اندیشی در کارگروه‌های تخصصی می‌تواند به برنامه ریزی ما کمک کرده و تعامل دو سویه شرایط را برای تصمیم گیری مهیا می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین به دلیل ظرفیت‌های صنعتی در بخش مسکن کارگری از مولفه فرهنگی بیشتری برخوردار است و از آنجا که در دهه‌های آتی در نگهداری نیرو‌های متخصص در واحد‌های صنعتی با چالش مواجه خواهیم شد باید بتوانیم فضایی برای اجرای این طرح ایجاد کنیم تا احداث خانه‌های مسکونی ویژه کارگران در این استان آغاز شود.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان قزوین می‌تواند پایلوت اجرای مسکن کارگری باشد.

کشاورز ترک اذعان کرد: ساماندهی تعاونی‌های مشکل دار، سند دار کردن تعاونی‌های مسکن، تشکیل شورای توسعه استان و تعاونی‌های سهامی عام و خاص از جمله اقدامات اتاق تعاون است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی بازارچه تعاون و پویایی مشاغل خانگی با در اختیار قرار دادن یک زمین که انجام شده می‌تواند اتفاق خوبی را رقم بزند که کارکرد برابر و از لحاظ کمی و کیفی گسترده‌تر از نمایشگاه‌های بین المللی استان داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: هوشمند سازی بخش تعاون از جمله اقداماتی است که می‌توان از این طریق اطلاعات تعاونی‌ها را ثبت کرد تا نظارت و عملکرد را راحت‌تر انجام بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار