زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بین پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان مرکزی در جهت توسعه زیست‌بوم فناوری استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 22 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمدعلی داستان  اظهار داشت: افزایش همکاری پارک علم و فناوری استان مرکزی، دستگاه‌های اجرایی و جامعه صنعت استان نقش بسزایی در توسعه زیست‌بوم فناوری استان خواهد داشت.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی ضمن اشاره به حضور افراد نوآور، صاحب سبک و هنرمند در پارک علم و فناوری استان مرکزی، ‌از راه‌اندازی مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان خبر داد.

داستان ارتباط نزدیک با دانشگاه‌های سطح استان و بنیاد نخبگان را فتح بابی برای معرفی حمایت‌ های پارک دانست و گفت: یکی از طرح‌های پارک برای ارتباط با نخبگان و اساتید دانشگاهی "طرح صبحانه فناوری" است که در این طرح ظرفیت‌ها و حمایت‌های پارک از جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید تشریح خواهد شد.


رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی نقش پارک در تحول و نوآوری در تولید را خاطر نشان کرد و گفت: یک ایده فناور و نو می‌تواند با حمایت‌های پارک و حضور در فضای به‌روز و فناور پارک به یک شرکت مؤثر و تولید محور تبدیل شود.
طهماسبی مدیر بنیاد نخبگان استان مرکزی ضمن تاکید بر همکاری و هم‌افزایی بین پارک و بنیاد نخبگان استان آگاه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان را از اقدامات بنیادی دانست و گفت: ایجاد انگیزه، حمایت، برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات تخصصی و کارگاه‌های توانمندسازی از خدمات و اقدامات بنیاد نخبگان استان است.


وی با اشاره به طرح شهید احمدی روشن و اردوهای ایران گشت، زمینه‌های همکاری بیشتر بنیاد نخبگان و پارک را خاطر نشان کرد و گفت: طرح شهید احمدی روشن با هدف شناسایی استعدادهای برتر و اردوهای ایران گشت با هدف آشنایی دانش آموزان با صنایع و مشاغل مختلف برای هدایت تحصیلی دانش آموزان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار