رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با رویکرد کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی در ایام کرونا ۲۳۴ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 22 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل، عباس نوظهور در گفتگویی، به فعالیت‌های عمرانی و سازندگی بسیج در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری ما در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها ۳۰ ماه است که تا آخر سال آینده امیدواریم همه این پروژه‌ها و طرح‌ها به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: با رویکرد کمک مؤمنان و رزمایش مواسات و همدلی در ایام کرونا به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و بهداشتی در شهر‌ها و روستا‌های استان اردبیل توزیع شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۳۷ هزار بسته نیز در نوبت توزیع قرار دارد که امیدواریم در بین خانواده‌های نیازمند توزیع این بسته‌ها را شاهد باشیم.

سرهنگ نوظهور از تهیه جهیزیه و توزیع آن بین نوعروسان با خرید وسایل ایرانی خبر داد و افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه در سال گذشته و ۵۰۰ سری جهیزیه نیز امسال توزیع شده و یا در مرحله توزیع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۸ هزار دز واکسن احشام با همراهی دامپزشکی تزریق شده و سعی ما بر این است که ۴۵۵ هزار دز واکسن دام سبک و سنگین را نیز با تلاش و همراهی ۳۵ گروه جهادی در روستا‌ها تزریق کنیم.

سرهنگ نوظهور به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان برای ۴۵۰ متقاضی پرداخت تسهیلات را شاهد بودیم که امسال این رقم به ۱۳۵ میلیارد تومان برای یک‌هزار و ۵۰ متقاضی پرداخت خواهد شد که عمدتاً از تبصره ۱۸ خواهد بود.

وی راه‌اندازی ۹۵۰ صندوق قرض‌الحسنه روستایی و عشایری را با چرخش مالی ۵۰ میلیارد تومان یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات کم‌بهره فرصت اشتغال خوبی را برای مددجویان در قالب طرح‌های مختلف مهیا کرده است.

سرهنگ نوظهور اضافه کرد: در ۲ سال گذشته در حوزه محرومیت‌زدایی ۲۰ میلیارد تومان منابع تزریق شده و امیدواریم با تزریق ۸۰ میلیارد تومان منابع، ۵۸۰ پروژه نیمه تمامی که در ۲ سال اخیر باقیمانده و طرح‌های عام‌المنفعه هزینه شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل بیان کرد: هر چند برای طرح‌های آبرسانی ۱۶۵ میلیارد تومان بدهی داریم، اما امیدواریم به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم نسبت به پرداخت این منابع ارزشمند عمران و آبادانی اقدامات مؤثری را انجام دهیم.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار