استاندار کرمانشاه با اشاره به آمادگی مرز رسمی خسروی برای تردد زوار اربعین گفت: زائرینی که مرز خسروی را برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین انتخاب می‌کنند، در حال افزایش است.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 20 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدطیب صحرایی» شنبه شب در حاشیه بازدید خود از بخش های مختلف پایانه خسروی با بیان اینکه مقدمات شایسته برای خدمت‌رسانی به زئران در مرز خسروی فراهم شده، ابراز امیدواری کرد که زائرینی که مرز خسروی را برای تشرف به عتبات عالیات انتخاب می کنند، سفری ایمن و دلنشین تجربه کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: امیدوارم ما بتوانیم خادمین خوبی برای زائرین حرم سیدالشهدا(ع) باشیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که در مرز خسروی و شهرهای منتهی به دروازه کربلا در جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران انجام شده است، تصریح کرد: ما مجموعه امکاناتی که برای پذیرایی از زائران نیاز است در اختیار داریم.

وی گفت: راه‌های استان از شرایط خوبی برخوردار هستند؛ بسیاری از نقاط حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان رفع خطر شده، نمازخانه های تو راهی، سرویس های بهداشتی، سیستم داخلی محوطه پایانه مرز همه از شرایط خوبی برخوردار هستند.

استاندار کرمانشاه روز شنبه با حضور در مرز خسروی از بخش های مختلف این مرز بین المللی بازدید و دستورات لازم برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی را صادر کرد.

صحرایی همچنین با حضور در پایانه منذریه عراق، با همراهی سرلشگر شیرکو، رئیس این پایانه مرزی، از گیت های جدید منذریه بازدید کرد.

نصب در و خروجی جدید در نقطه صفر مرز خسروی دیگر برنامه ای بود که استاندار کرمانشاه آن را پیگیری و بر روند اجرای آن نظارت کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار