کد خبر: ۱۱۲۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 19 August 2023


تابناک/گیلان فرماندار لنگرود، از افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها عملکرد دو ساله خود را ارائه دهند به گزارش تابناک گیلان.

محمدرضا جلالی امروز ۲۸ مرداد در جلسه هماهنگی هفته دولت شهرستان لنگرود، به دیدار اخیر رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبری، ناامید کردن مردم، خیانت است.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به قله تعالی و پیشرفت نظام اسلامی فاصله زیادی نداریم، افزود: باید چالش های درونی و بیرونی را مدیریت کنیم و راه را تا رسیدن به مقصد ادامه دهیم.

فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع چالش اقتصادی و تامین معیشت مردم، تصریح کرد: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و باید آنان را در صحنه نگه داریم.

جلالی، هفته دولت امسال را مانند هفته دولت سال گذشته همراه با افتتاح پروژه های خوب و عام المنفعه دانست و یادآور شد: با تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان، ۱۳۸ میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح داریم.

وی از افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها عملکرد دو ساله خود را ارائه دهند؛ همچنین اطلاع رسانی دقیق از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت صورت گیرد.

فرماندار لنگرود همچنین خواستار حضور مردم در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت شد و ادامه داد: درصدد امیدآفرینی هستیم و مردم باید بدانند که مدیران پای کار هستند و برای رفع مشکلاتشان تلاش می کنند.

وی از مدیران نیز خواست جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند و با مردم صادقانه صحبت کنند و از حل مسائل و مشکلات برایشان بگویند و عنوان کرد: ضمن تشریح دستاوردها، نسبت به کمبودها از مردم عذرخواهی کنید.

جلالی بر لزوم مردمی بودن مراسم هفته دولت تاکید کرد و متذکر شد: دولت اهتمام ویژه ای در امر اشتغال دارد و خوشبختانه موفق به تحقق ۱۱۶ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان شدیم.

فرماندار لنگرود از برپایی میز خدمت هفته دولت در میعادگاه نماز جمعه این هفته شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خدمات رایگان برای پنج دهک اول در نظر گرفته شود.

وی یکی از موضوعات مهم سال جاری را انتخابات دانست و بیان کرد: انتخابات فرصت خوبی است تا با چهار محور مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت اعتماد عمومی را جلب کنیم؛ البته دشمن نمی خواهد که مشارکت مردم در انتخابات رقم بخورد.

جلالی، پاسخگویی به ارباب رجوع را یکی از وظایف شرعی و قانونی مدیران دانست و تاکید کرد: مردم گاهی پاسخ مثبت دریافت نمی کنند، توصیه می کنم حتما باید پاسخ مناسب به آنان داده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار