نهادهای متولی مطالبه جدی مردم را در دستور کار قرار دهند! چرا باید به کسانی مثل این خانم که نه اعتقادی به اسلام دارند و نه به قانون کشور احترام می‌گذارند مجوز نشر کتاب داده شود؟
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 19 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، نویسنده‌ای که کشف حجاب کرده و در صفحه اینستاگرام خود به آن می‌نازد در یکی از هتل‌های کرمان دعوت می‌شود، یک پارچه کوچک تور ته سرش می‌بندد، عکسش را می‌گیرد و دوباره با وقاحت تمام همان توری را هم بر می‌دارد و با یک گل سر که همرنگ کت‌اش هست، رنگ و لعابی به خود می‌دهد و در همان هتل با دختران کشف حجاب کرده دیگر عکس یادگاری می‌اندازد و باز در فضای مجازی‌اش پخش می‌کند!

حالا سوال اینجاست که مگر هر دو این‌ها مجوز ندارند و در جمهوری اسلامی کار و زندگی نمی‌کنند که اینطور به بهانه نقد و بررسی کتاب، سه تایی دور هم می‌نشینند، قانون را زیر پا می‌گذارند، هنجار را سر بریدند و قاه قاه به ریش نظام، نهاد‌های متولی و قوه‌قضائیه‌اش می‌خندند؟

سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کجا نشسته و چه می‌کند که این هتل کرمانی مدتی‌ست، هنجارشکنی برایش عادی شده است.

ارشاد اسلامی چه طور؟ آیا نظارتی روی رسانه‌ها و نویسنده‌های خود دارد که برخی از آن‌ها اینطور وقیحانه بر طبل دشمن می‌کوبند و در زمین او بازی می‌کنند؟

چرا باید کسانی مثل این خانم که اعتقادی به اسلام ندارند و به قانون کشور احترام نمی‌گذارند مجوز نشر کتاب داده شود؟

حالا سوال اینجاست که آیا نهاد‌های متولی در چند ماه گذشته صدای اعتراض مردم به این وضع را نشنیده‌اند؟

آقای جمهوری اسلامی! ما مردم به این وضع راضی نیستیم، کسانی که نان را به نرخ روز می‌خورند و خودشان را از این مردم جدا کرده‌اند، حساب‌شان جدا، با این جماعت خرده‌ریزی که هم از آخور می‌خورند هم از توبره، ویژه‌تر برخورد کنید.

بدانید ما ملتی نیستیم که پا روی خون هزاران شهید این استان بگذاریم و اجازه دهیم سرزمین سلیمانی به بی‌عفتی و بی‌حیایی خو کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار