نماینده ولی‌‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه استان سمنان با مشکل آب روبه‌رو است، گفت: مبحث آب یکی از کارهای زیربنایی و عمده شهر سمنان است که باید مورد توجه شهرداری باشد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 19 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار سمنان در سالن اجتماعات شهید بابایی شهرداری سمنان اظهار کرد: فلسفه وجودی این جایگاه‌ها، خدمتگزاری به مردم است؛ در این صورت، برابر خداوند و مردم سربلند خواهیم بود.

وی افزود: شهردار جدید باید به گونه‌ای در این مسند عمل کند تا در آینده و در نگاه به عملکرد گذشته خود، وجدانی آسوده داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه صرفاً توجه به سیما و منظر ظاهری شهر امری مطلوب نیست، باید کار‌ها و اقدامات زیرساختی در شهر انجام گیرد، گفت: شهردار مجری طرح‌های شورای شهر است.

مطیعی با تأکید بر اینکه استان سمنان با مشکل آب روبه‌رو است، گفت: مبحث آب یکی از کار‌های زیربنایی و عمده شهر سمنان است که باید مورد توجه شهرداری باشد.

وی گفت: در بحث شهرداری اقدامات باید به‌گونه‌ای باشد تا کار‌هایی که مردم به آن نیاز دارند، در اولویت قرار گیرد.

شهر سمنان نیاز به یک المان دارد

حسین موسوی، شهردار سمنان نیز عنوان کرد: قطعاً مباحث و موارد شهری را با مسؤولان استان در جلسات متعدد و مستمر در میان گذاشته و رسیدگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی را برای شهر سمنان و مردم آن در دستور کار خود داریم، گفت: امروز زمان کار و اقدامات جهادی است.

شهردار سمنان اظهار کرد: طی شدن مسیر فعلی آزادراه حرم تا حرم در محدوده شهر سمنان، منفعتی برای شهر سمنان ندارد و پیشگیری از تحقق این امر یکی از اولویت‌های کاری ما در شهرداری سمنان است.

موسوی گفت: شهر سمنان با این پیشینه و تمدن تاریخی و اسلامی، نیاز به یک المان دارد که دروازه جاده ابریشم سمنان در این راستا تصویب و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احیای جاده سیلو تا حسن‌آباد به طول هشت کیلومتر، تغییر ساختار کمربندی شمال سمنان در قالب چهار باند و پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ بسیاری برای شهر سمنان در اولویت کاری ما قرار دارد.

 حکم مسؤولیت به موسوی، شهردار جدید شهر سمنان توسط سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اعطا شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار