جانشین ستاد اربعین استان گفت :۷۸ موکب از ابتدای ورودی های استان مرکزی تا نجف، کربلا، سامرا و کاظمین مستقر هستند.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 18 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،نظری درنشست ستاد اربعین استان مرکزی که با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع، فرمانداران و سایر اعضای ستاد برگزار گردید،افزود:در بحث اربعین استان مرکزی یکی از استان‌های ویژه‌ای است که هم در استقبال و هم در بدرقه زائران دخیل بوده و حجم تردد از استان بسیار قابل توجه است.

وی گفت:استان مرکزی در اربعین سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داد اما متاسفانه زحمات و خدمات ارائه شده به خوبی مستندسازی و اطلاع رسانی نشد.

جانشین ستاد اربعین استان اظهار داشت:اعزام نیرو و تجهیزات از استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام امسال بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و علاوه بر شهرداری اراک از شهرستان‌های خمین و ساوه نیز اعزام پاکبانان را خواهیم داشت.

ایشان افزود:۱۹۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابجایی زائرین می‌کنند و درخواستی از ستاد اربعین کشور شد که از حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس شهرداری اراک نیز برای انتقال عوامل اجرایی استفاده کنیم.

نظری همچنین در ادامه گفت:تاکنون حدود ۲۲ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند و تأکید داریم که زائرین حتما نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار