رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به تدوین تاریخ شفاهی جنگ اشاره کرد و گفت: این کار با دوستان آغاز شده است و کتاب در حال آماده سازی می باشد. اما انتظار بر این است که آزادگان سازمان جهاد کشاورزی؛ خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف در اختیار قرار دهند تا به صورت کتابچه به چاپ برسد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 17 August 2023

به گزارش لرستان، سید عماد شاهرخی صبح امروز در مراسم تجلیل از آزادگان سرافرازان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: ابوترابی سید آزادگان، آزاده ۱۳ ساله را هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم، انسانی که انصافا راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به خاطرات شهدا و آزادگان رجوع می‌کنیم، می‌بینیم کسی که اهل طریقت و عرفان است باید مسیری را صد سال طی کند تا به جایی برسد، اما همین نوجوان و آزاده ۱۳ ساله، مسیر صد ساله را یک شبه طی کرده و به این باور و اعتقاد رسیده است که همه چیز به اذن و خواست خداوند متعال اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه انسان در جمع آزادگان روحیه می‌گیرد، تصریح کرد: وظایف سنگینی در ارتباط با خانواده‌های شهدا و آزادگان بر دوش ماست و درصدد هستیم تا بتوانیم اقدامات شایسته‌ای را برای آن‌ها انجام دهیم.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تدوین تاریخ شفاهی جنگ اشاره کرد و گفت: این کار با دوستان آغاز شده است و کتاب در حال آماده سازی است. اما انتظار بر این است که آزادگان سازمان جهاد کشاورزی خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف در اختیار قرار دهند تا به صورت کتابچه به چاپ برسد.

وی ادامه داد: رزمندگان و آزادگان در محتواسازی، بیان خاطرات اثرگذار و... کمک کنند و در صورتی که فکر، ایده و یا نظری در مورد محتواسازی دارند در اختیار قرار دهند تا بتوانیم کار شاخصی را در این حوزه به منصه ظهور برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: موضوع دیگر این است که در باغ موزه دفاع مقدس یک سالن را تحت عنوان نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس در اختیار سازمان جهاد کشاورزی لرستان قرار دهند.
منبع/فارس

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار