سیدمجتبی افشانی،فاطمه خرامان،فرشته رشیدی، خانم پناهپوری ،امید سلامی و مسعودشایانفر از هنرمندان واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد پوسترهایی با موضوع عاشورا طراحی کردند که در زیر مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳ 17 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان گفت: هنر عاشورایی از دیرباز یکی از زمینه‌های خلق اثر در میان هنرمندان بوده است که فکر و موضوع را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: برخی از آثار که در طول سالیان ماندگار شده است که از این آثار می‌توان اثر محمود فرشچیان هنرمند نقاش عصر حاضر و آثار عاشورایی‌اش که معروف‌ترین و پرکاربردترین اثرش، تابلوی «عصر عاشورا» است را نام برد.
شریفی تصریح کرد: ورکشاپ دو روزه پوستر با موضوع فرهنگ عشایری در عاشورا با همین محوریت و با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که دراین ورکشاپ تولید شد.
وی با بیان هنرمندان شرکت کننده در این ورکشاپ اضافه کرد: سیدمجتبی افشانی، فاطمه خرامان، فرشته رشیدی، خانم پناهپوری، امید سلامی و مسعودشایانفر از هنرمندان واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد پوستر‌هایی با موضوع عاشورا طراحی کردند که در زیر مشاهده می‌کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار