رئیس کمیته امداد رودسر عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 16 August 2023


تابناک/گیلان رئیس کمیته امداد رودسر با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی به مددجویان پرداخت کردیم، گفت: ۶۹۰ نفر از این تسهیلات در بخش های خدمات و دامداری و گل و گیاه و... استفاده کردند.

علیرضا سبک سیر در گفت وگو با تابناک، از اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رودسر طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این هدایا با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان تهیه شده است.

وی جهیزیه های اهدایی را شامل پنج قلم اصلی از جمله یخچال و اجاق گاز و ماشین لباس شویی و تلویزیون و جارو برقی دانست و تصریح کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودسر، ۵۵۲۰ خانوار با جمعیت ۹۵۰۰ نفر را در بخش مرکزی و کلاچای و چابکسر تحت حمایت کمیته امداد دانست و گفت: ماهانه چهار میلیون و ۵۷۰ میلیون تومان مستمری برای این خانوارها واریز می شود.

سبک سیر با بیان اینکه در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قرار داریم، از مردم خیر و نیکوکار خواست کمک های نقدی و غیر نقدی خود برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را به کمیته امداد شهرستان اهدا کنند.

وی تعداد پشت نوبت های تحت حمایت در شهرستان را اندک دانست و متذکر شد: در حال پالایش مددجویان هستیم و افرادی که تسهیلات اشتغال دریافت کرده و توانمند شده اند، با افراد جدید جایگزین می شوند.

رئیس کمیته امداد رودسر با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی به مددجویان پرداخت کردیم، گفت: ۶۹۰ نفر از این تسهیلات در بخش های خدمات و دامداری و گل و گیاه و... استفاده کردند؛ در سال جاری نیز با رشد تسهیلات تا ۶۳ میلیارد تومان مواجه شدیم و امیدواریم با همکاری بانک های عامل، شاهد پرداخت به موقع آن باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار