رییس اداره ورزش و جوانان یزد:
رییس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: گسترش فعالیت‌های ورزشی در مناطق روستایی با پیوست فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای حل مشکلات رشته دو‌و‌میدانی در اولویت است.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 16 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهدی دهقان در نشستی با اعضای هیات دوومیدانی شهرستان یزد افزود: گسترش برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف بر اساس امکانات، ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان در راستای تامین سلامتی، نشاط و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است.

وی با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون برای توسعه فعالیت‌های مختلف ورزشی در شهرستان به خصوص در مناطق روستایی انجام شده بر اهمیت تداوم و پیگیری بیشتر آن تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: توجه به ورزش‌های متنوع بومی محلی در مناطق روستایی از مواد مهمی است که باید با همکاری بخش‌های مختلف بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.

دهقان با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر در مناطق روستایی شهرستان یک تلاش مضاعف نسبت به گذشته دیده می‌شود گفت: باید برای توسعه برنامه‌ها بر حسب ضرورت با جلب مشارکت خیران، مسئولان و مردم اقدام کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان یزد به اهمیت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای رونق برنامه‌های فرهنگی ورزشی در شهر و مناطق روستایی یزد تاکید کرد.

دهقان به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ، دانش افزایی برای داوران و مربیان، استعدادیابی، تقویت هیات‌ها، برنامه محوری، جذب حامیان مالی، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌های گروهی تاکید کرد.

همچنین رییس هیات دوومیدانی شهرستان یزد با ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت این رشته در منطقه به موفقیت‌ها ، مطالبات و مشکلات اشاره کرد.

محمد اعتمادالعلماء یکی از مهمترین نیازهای این هیات را با عنایت به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری یزد، کمبود منابع مالی ذکر کرد و همکاری بیشتر را خواستار شد.

وی بیان کرد: نبود حامیان مالی و همچنین تجهیزات کافی برای ورزشکاران جزو مهمترین مشکلاتی است که امیدواریم اقدام شود.

همچنین محمود اعتمادالعلماء دبیر هیات دوومیدانی استان یزد با بیان اینکه این رشته هزینه‌بر و بیش از ۲۰ ماده را باید پوشش دهد بر ضرورت حمایت و همراهی مادی و معنوی مردم و بخش خصوصی تاکید کرد.

همچنین زهراء حکمت نژاد نایب رییس هیات دوومیدانی استان در امور بانوان به موفقیت‌های اخیر تیم دختران و پسران یزد در رقابت‌های کشوری اشاره و گفت: برای موفقیت بیشتر به تامین بودجه لازم، امکانات تمرین و حامیان مالی همیشگی نیاز مبرم است.

در پایان این نشست احکام اعضای هیات دوومیدانی شهرستان یزد تقدیم شد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار