مدیر همکاری‌های بین‌المللی و سازمانی ستاره شریف گفت: ستاره شریف در همکاری با قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در تلاش است، دسترسی ۳۰ هزار نفر را در سال اول و در افقی سه ساله یک میلیون نفر از نوجوانان و جوانان را به آموزش‌های ارائه شده از سوی دانشگاه صنعتی شریف برقرار کند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 15 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رویداد حضوری مسابقه بازیتو با حضور دانش‌آموزان مدارس استان چهارمحال و بختیاری و به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید لندی برگزار شد.

در این رویداد، دانش‌آموزان با نحوه عضویت در ستاره شریف، شرکت در مسابقه بازیتو و فرایند طراحی بازی‌های بُردگیم آشنا شدند.

دانش‌آموزان در قالب گروه‌های پنج نفره، در مدت زمان کوتاه، ایده و داستان یک بازی بردگیم را طراحی کرده و آن را ارائه کردند و به یک گروه برگزیده که با رای خود افراد منتخب شد، از سوی دانشگاه صنعتی شریف، جوایز ارزنده‌ای اعطا شد.

افشین امیریان، در این برنامه در مورد اهمیت کار گروهی گفت: دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های گروهی و مشارکت در کارگاه‌های آموزشی توانمندی‌های خود را افزایش می‌دهند تا بتوانند در آینده مهارت‌های بیشتری را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش و پرورش استان در راستای توسعه توانمندی‌های دانش‌آموزان، تلاش‌های ویژه‌ای انجام داده است.

علیرضا فراهانی نیز درباره ستاره شریف به‌عنوان بخشی از دانشگاه صنعتی شریف گفت: ستاره شریف به دنبال ارائه مهارت‌های نرم و آموزش‌های مرتبط با کسب‌وکار و کارآفرینی به تمام نوجوانان و جوانان کشور است.

مدیر همکاری‌های بین‌المللی و سازمانی ستاره شریف در راستای بسط ایده عدالت آموزشی اضافه کرد: ستاره شریف در همکاری با قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ذیل تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه صنعتی شریف، ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور ۲۰۲۰ محله و سازمان برنامه و بودجه کشور، در تلاش است، دسترسی ۳۰ هزار نفر را در سال اول و در افقی سه ساله یک میلیون نفر از نوجوانان و جوانان را به آموزش‌های ارائه شده از سوی دانشگاه صنعتی شریف برقرار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار