معاون دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد؛
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی به دانشجویان متقاضی سفر اربعین ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 14 August 2023
تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه‌های استان کرمانشاه از جمله دانشگاه صنعتی، فرهنگیان، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای اقدامات مهمی در راستای سفر اربعین انجام می‌دهند.
 
وی افزود: از اقدامات دانشگاه رازی می‌توان به اختصاص کمک هزینه اهدایی به دانشجویان و کارکنان اعزامی، فراهم کردن شرایط دریافت تسهیلات برای هر دانشجو به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از طریق وزارت علوم و دفتر نهاد مقام معظم رهبری و با مشارکت بانک توسعه تعاون اشاره کرد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر اقدامات دانشگاه رازی در این راستا می‌توان به برپایی ۲ موکب با مشارکت بسیج دانشجویی و قرارگاه علم‌الهدی که یک موکب در ورودی شهر و دیگری در مرز خسروی است اشاره کرد. 
 
وی در ادامه گفت: امکان اسکان شبانه‌روزی ۶۰۰ نفر در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی برای دانشگاه‌های سراسر کشور و تهیه و تدارک وسیله ایاب و ذهاب از کرمانشاه به مرز خسروی فراهم است.
 
این مسئول در خصوص وام و نحوه ثبت‌نام دانشجویان برای سفر اربعین افزود: ثبت نام از طریق بسیج دانشجویی و دفتر نهاد رهبری دانشگاه انجام می‌شود که ثبت اطلاعات بانکی افراد در سامانه اربعین دفاتر نهاد رهبری از طریق کارشناسان نهاد و بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد و مهلت ثبت نام تا ۲۴ مرداد ماه است.
 
انتهای پیام/ ل
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار