کد خبر: ۱۱۲۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 13 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/05/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
کشف 216 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و سرقتی در تنکابن
سردارسیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کشف 216 میلیارد و 700 میلیون ریالی انواع کالاهای سرقتی و قاچاق در پنجمین مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان تنکابن خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"سیدموسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی پنجمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم های عملیاتی در 24 نقطه شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و به منظور برقراری و حفظ و نظم و امنیت مردم در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 2 قاچاقچی ، 35 عامل افیونی و 50 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 8 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سردار حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 29 سارق حرفه ای و مالخر، 49 فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد .
حسینی به کشف 9 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی 3 خودرو و 37 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.
وی همچنین از دستگیری 114 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا 4 دستگاه موتورسیکلت، بالغ بر 50 تن چوب جنگلی ، 6 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی و احتکار شده، جمعا به ارزشی بالغ بر 216 میلیارد و 700 میلیون ریال از 13 قاچاقچی کالا در این شهرستان کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک در این عملیات، اظهار داشت: در اجرای طرح ناظر 373 خودروی متخلف شناسایی شدند که برای دستگاه 55 خودرو دستور توقیف فیزیکی صادر شد.
سردار حسینی با اشاره به طرح نظارت الکترونیکی اماکن عمومی، تصریح کرد: ضمن ثبت و ارسال پیام تذکر برای واحد صنفی متخلف در حوزه عفاف و حجاب از 4 واحد صنفی تعهد اخذ شد و 7 واحد صنفی متخلف نیز پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.
حسینی از شناسایی 78 کانال مخرب در حوزه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و گفت: با معرفی 27 کاربر متخلف در فضای مجازی به مرجع قضائی از کاربران 16 کانال به دلیل تولید و انتشار محتواهای مخرب ضمن حذف محتواهای مخرب از آنان تعهد گرفته شد، ضمن اینکه نسبت به مسدود سازی 4 صفحه مجازی غیز مجاز اقدام شد .
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری 18 جاعل و کلاهبردار حرفه ای و3 قاتل متواری در ادامه اجرای این طرح، به عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند .
------------------------------------------
کشف خودروی سرقتی توسط ماموران پلیس راه
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف یک خودروی نیسان سرقتی با هوشیاری ماموران گشت پلیس راه چالوس به تنکابن خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت پلیس راه مستقر در محور چالوس - تنکابن حین اجرای ماموریت به یک خودروی نیسان در حین عبور در محور عباس آباد به کلاردشت مشکوک شدند .
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را که با سبقت غیر مجاز از چندین خودرو قصد داشت از محل متواری شود، در اقدامی عملیات متوقف کردند .
سرهنگ جهان تاب در ادامه اظهار داشت: خودروی مورد نظر که برابر استعلام از سامانه های پلیسی دارای سابقه سرقت بوده، پس از هماهنگی های قضائی به همراه اموال مکشوفه داخل خودرو به مالک آن تحویل شد .

فرمانده انتظامی شهرتسان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودرهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودروها در مجموع 17 اصله الوار جنگلی قاچاق به ارزشی بالغ بر 400 میلیون ریال کشف کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگیری و معرفی رانندگان این خودرها به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد .
سرهنگ اکبری در خاتمه با بیان اينكه قطع درختان باعث تخریب طبیعت ، از بین بردن حق نسل اینده و بروز آسیب‌های زیست محیطی مي‌شود؛ خاطرنشان کرد: طرح برخورد با قاچاقچيان چوب در دستور پلیس قرار دارد و انتظار ما از شهروندان شناسایی و معرفی عاملان تخریب منابع طبیعی وجنگلی به پلیس است .
------------------------------------------
دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "قاسم عزیزی" درتشريح اين خبرگفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران دایره تجسس کلانتری11 با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: متهم که اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار بوده است در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به6 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس در زمینه سرقت داخل خودرو را جدی گرفته و خودروهای خود را در مکان های خلوت پارک نکنند به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.
------------------------------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق اماکن خصوصی وکشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی ، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسايی سارق و یک مالخر حرفه ای در این ارتباط شدند و پس از هماهنگی های قضائی، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تكميل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سرهنگ کلوانی در ادامه امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌هاي هر جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است.
وی در خاتمه از مردم خواست: ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در سطح حوزه استحفاظی ، موضوع در دستئر کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی محل های وقوع سرقت توسط مأموران کلانتری 12 و تقویت گشت های کنترلی، در نهایت سارق در حین سرقت شناسایی و با اقدام به موقع مأموران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده از کشف 100 متر سیم و کابل برق و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: پس از تشکیل ، پرونده متهم با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد و تحقیقات در زمینه سایر سرقت های احتمالی کماکان ادامه دارد .

وی در خاتمه با بیان این که راننده خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای ادامه مراحل قانونی به کلانتری 11 عباس آباد معرفی شد، به رانندگان توصیه کرد: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از سرقت، از پارک خودرو در مکان های خلوت و فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند .
------------------------------------------
توقيف خودروهای حامل آرد قاچاق در آمل
سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف دو خودروی نيسان حامل بیش از 4 تن آرد قاچاق در شهرستان آمل خبر داد.
سرهنگ"محمد محمدپور" در گفت‌‎ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در شهرستان آمل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا از تردد دو دستگاه خودروی نیسان حامل آرد با خبر شدند و پس از تعقیب و مراقبت، هر دو خودرو را توقیف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: در بازرسی از خودروهای مورد نظر105 کیسه آرد جمعاً به وزن 4 تن و 200 کیلو فاقد مجوز حمل و توزیع کشف شد.
وی با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را بالغ بر یک میلیارد و50 میلیون ریال برآورد کردند، تصريح كرد: در این راستا راننده خودروها پس از تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
سرهنگ محمدپور در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای خارجی و قاچاق با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
------------------------------------------
توقیف 8 دستگاه موتورسیکلت متخلف در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در سواحل این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمودحسین زاده" با اعلام جزِئیات اين خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه در فضای مجازی، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت ها ی مزاحم در سواحل شهر "محمودآباد" به مرحله اجرا در آمد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 8 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک که برای مردم و مسافران سواحل ایجاد مزاحمت می کردند توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: اجرای این طرح که با هدف ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد با متخلفان به اجرا در آمد، رضایت شهروندان و مسافران را به دنبال داشته است.
سرهنگ حسین زاده در پایان از تداوم اجرای این طرح خبر اد و از شهروندان خواست: با اعلام موارد مشکوک به مركز فوريت های پليسی 110، پلیس را در برقراری و حفظ نظم و امنیت یاری دهند .
------------------------------------------
سارق کارگاه راهسازی بهشهر دستگیر شد
سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارق کارگاه راهسازی و کشف 10 میلیاردی اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت از کارگاه راهسازی بهشهر ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
جانشین انتظامی شهرستان بهشهرتصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت های کنترلی، سارق را شناسایی کردند .
سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش به دام انداختند .
وی افزود : از مخفیگاه متهم اموال سرقتی شامل تجهیزات ماشین آلات راهسازی ، پمپ باد و موتور برقی و ... به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریالی کشف شد .
سرهنگ ابراهیمی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست: با گزارش هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه از طريق تماس با شماره تلفن 110 ياري رسان پليس در برقراري نظم و امنيت باشند.
------------------------------------------
دستگیری 2 قاچاقچی چوب جنگلی در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامي شهرستان "سوادکوه" از کشف 17 اصله الوار جنگلی قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در عملیات مأموران انتظامی کلانتری 11 پل سفیداین شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عبدالله اکبری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب و فراورده های جنگلی، ماموران انتظامی کلانتری 11 پل سفید با همکاری مأموران منابع طبیعی شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 خودروی نیسان حین تردد در یکی از محورهای جنگلی این شهرستان مشکوک شدند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
خوشبختانه تا حدودی زیادی گنده لات های چمستان کنترل شده اند اما تنها فرقی که کرده اینا از کف خیابان رجعت کردن به داخل بنگاه های املاکی و جاهایی معروف به شهرکها که گنده لاتها را آنجا برای زورگیری از افراد فریب خورده که ملک اونجا خریده اند بکار می برند. همین دیروز در یکی از این شهرکها درب شهرک را به رویمان بستند و دوربینهای مدار بسته هم از کار انداختند و موبایلمان را هم دزدیدن و ماشینمان را داغون کردند و ما هم لت و پار کردند تا ملک را به یک پنجم قیمت به خودشون بفروشیم حالا امروز می خواهیم بریم دادگاه. در واقع اینها شهرکها را تبدیل به کشورهای مستقل از ایران کرده اند که بسبک لیان شامپو زورگیری نمایند.

مسئله مهم دیگر این پودرهای بدنسازی است که اینها را چند ماه تبدیل به غول بیابونی می کند البته مشکل چاقو هم که همیشه هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار