بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد از شناسایی و دستگیری سارق طلاهای یک باب مغازه زرگری در بازار یزد در کمتر از یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 12 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عادل دشت آبادی در این رابطه گفت: یک شنبه هفته گذشته، حوالی بعد از ظهر در ساعت تعطیلی ظهرگاهی مغازه های بازار زرگری یزد، یک مغازه مورد دستبرد سارقین قرار گرفت و حدود 4 کیلو طلا به سرقت رفت.

وی افزود: با گزارش این سرقت به دادسرای یزد، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت و امر با مجوز قضایی به کارشناسان زبده پلیس آگاهی یزد سپرده شد.

این مقام قضایی، با اشاره به دستگیری سارق در یکی از استان های همجوار، اظهار داشت: با صدور نیابت قضایی، سارق در استان همجوار دستگیر شد و در زمان دستگیری قریب به سه کیلو از طلاها مسروقه نیز کشف گردید.

وی به فروش بخشی از طلاها توسط سارق اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی، مالخر هم شناسایی و حساب های مورد استفاده از وجوه مرتبط با طلاهای سرقتی نیز با هدف عودت وجوه، مسدود شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد، تصریح کرد: استفاده از دزدگیر و دوربین در کاهش سرقت تأثیر مستقیم دارد و حتی در صورت انجام سرقت توسط سارقین حرفه ای فرایند شناسایی و دستگیری را تسهیل می شود.

دشت آبادی استفاده از تجهیزات امنیتی نظیر دوربین و دزد گیر را ضروری دانست و گفت:‌ علاوه بر رعایت این موازین، بازگرداندن طلاها به گاوصندوق حتی در زمان های تعطیلی کوتاه مدت نیز می تواند در ناکام گذاشتن سارقین اثر گذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: سرقت اخیر در روز روشن و در زمان تعطیلی ظهرگاهی بازار انجام شده است که نشان می دهد ضرورت دارد در اینگونه زمان ها نیز دقت و اهتمام به نکات ایمنی رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار