سرپرست پليس فتا استان يزد از عودت بيش از 10 ميليارد ريال به حساب شاکيان در نيمه اول مردادماه توسط مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا اين استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 11 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسيني" در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه شهروندان در نيمه اول مردادماه به مرکز فوريت هاي سايبري با موضوع‌هاي مختلف کلاهبرداري و برداشت غيرمجاز از حساب بانکي شهروندان، با اقدام سريع مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا بيش از 10 ميليارد ريال به حساب مال باختگان عودت داده شد.

سرهنگ ابوالحسيني هشدار داد: شهروندان دقت داشته باشند که براي جلوگيري از برداشت غيرمجاز از حساب بانکي، اطلاعات حساب بانکي به خصوص رمزهاي خود را در اختيار افرادي که از طريق مختلف به ويژه تماس هاي تلفني با آنها ارتباط برقرار مي‌کنند قرار ندهند و به هيچ وجه روي لينک‌هاي ارسالي که از سرشماره تلفن شخصي ارسال مي‌شود کليک نکنند.

سرپرست پليس فتا استان يزد خاطرنشان کرد: درصورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را سريعاً از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.ir ويا با شماره تلفن 096380 تماس و با کارشناسان مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار