امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به اهمیت مجلس در نظام اسلامی و نقش آن در توسعه کشور پی برده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 11 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش با بهره گیری از ابزار رسانه سعی در تزریق روحیه ناامیدی به جامعه دارند و نخبگان را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این در حالی است که مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و نقش بسیار تأثیرگذاری در رفع مشکلات مردم دارد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمن به اهمیت مجلس در نظام اسلامی و نقش آن در توسعه کشور پی برده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت کند.

وی افزود: دشمنان حتی شرایط برگزاری انتخابات را نیز زیر سوال می‌برند این در حالی است انتخابات در کشور همواره در فضایی سالم و رقابتی با شرکت تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی برگزار شده است.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش صنایع کوچک در اشتغالزایی استان، گفت: کارگاه‌های خُرد و صنایع کوچک نقش تأثیرگذاری در افزایش تولیدات صنعتی، توسعه و اشتغال در استان‌های محرومی همچون خراسان شمالی دارند.

وی افزود: کشاورزی از ظرفیت‌های اصلی خراسان شمالی است که با ایجاد صنایع کوچک و افزایش بهره‌وری در این حوزه می‌توانیم شاهد اشتغالزایی پایدار باشیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: در این میان مسئولان نیز باید با صاحبان صنایع کوچک همکاری و تسهیلات لازم را در این خصوص پرداخت کنند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: دشمنان همه تجهیزات نظامی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند، اما با حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی و لطف خدا جریان مقاومت اسلامی پایدار ماند.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار