مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: استان های لرستان، اصفهان، تهران و یزد به عنوان استان های معین موکب این اداره را در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 11 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی بیان داشت : در راستای انسجام بخشی به فعالیت ها و برنامه های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موکب کارگری در مرز مهران در راستای خدمات رسانی به زوار دایر می شود.

وی مطرح کرد: امسال هم با توجه به اینکه پیش بینی می شود بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کنند، تلاش شده که خدمات بیشتری در مرز مهران از طریق موکب کارگری به زوار ارائه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: استان ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است و دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واحدها و شرکت‌های کارگری ایلام نیز به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

الیاسی  گفت :  در این راستا نیز ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با حضور «محمد وحدتی» مشاور وزیر در امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «طالبی دارستانی» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «زهرا روتیوند غیاثوند» مشاور امور بانوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس و کلیه اعضاء شورای هماهنگی مدیران با محوریت اربعین در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون برگزار شد.

وی بیان کرد: در این نشست ادارات کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان های لرستان، اصفهان، تهران و یزد، به عنوان استان های معین برای موکب ایلام به منظور کمک در بحث ایجاد امکانات و پشتیبانی مطلوب برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) تعیین شدند و هم چنین شرکت شستا پشتیبان اصلی موکب ایلام در اربعین امسال خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار