کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 10 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، جلال رضایی تیجی دانشجوی مقطع دکتری قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی این دانشگاه در بخش حفظ ۲۰ جزء سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، موفق به کسب مقام نخست شد.

       بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات که از ۱۶ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری؛ و بهداشت و درمان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، روسای دانشگاه‌های فرهنگیان، آزاد اسلامی، پیام نور، استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی و به میزبانی دانشگاه فرهنگیان دانشگاه ارومیه برگزار شد، دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سراسر کشور در بخش‌های آوایی(قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ، تواشیح، مداحی، شعر، خوشنویسی، بخش‌های ادبی و هنری ، معارفی(تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، داستان‌نویسی، پرسمان، و .... با یکدیگر به رقابت پرداختند.

      یادآور می‌شود: جلال رضایی تیجی نفر اول شرکت‌کننده در بخش حفظ ۲۰ جزء مرحله ملی سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، دانشجوی ترم آخر دکتری قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران است که عناوینی هم‌چون نفر اول کشوری حفظ کل و نفر اول کشوری قرائت ترتیل را در کارنامه خود دارد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار