این جلسات به منظور ارزیابی عملکرد و بهره برداری از نظرات و پیشنهادات همکاران در راستای ارتقاء خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان تشکیل می شود
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 14 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد استان در جلسه پرسنلی در جمع امدادگران ستادی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ماه حزن اندوه، گفت: امیدوارم که در این ماه همانند ماه رمضان از فضائل و عبرتهای این ماه نهایت استفاده معنوی را ببریم.

سید غلامرضا متقی با اشاره به قیام امام حسین و اینکه امام حسین قبل از قیامش توسط کوفیان با هزاران نامه به کوفه دعوت شد، بیان داشت: هدف از قیام امام حسین در ابتدا امر به معروف و نهی از منکر و دوم اصلاح دین جدش بود که به انحراف کشیده شده بود.

متقی با بیان اینکه سومین هدف امام حسین از قیام را جلوگیری از بی عدالتی هایی که در آن زمان بوجود آمده بود عنوان کرد و ادامه داد: چهارمین هدف امام از قیام عاشورا آزادی برای مردم بود.

وی با اشاره به این موضوع که معاویه با سه عنصر زر و زور و تزویر بر مردم زمان خویش حکومت می کرد، اظهار کرد: امام حسین(ع) خود و خانواده خود را فدای امر به معروف، عدالت و آزادی و اصلاح دین نمود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: اینکه می گوییم محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و باید عبرتهای عاشورا را مد نظر قرار دهیم، امروز نیز آمریکا وایادی اش به مصداق یزید زمان در مقابل انقلاب اسلامی ورهبری ایستاده اند و ما باید به هوش باشیم.

متقی در ادامه به جلسات پرسنلی اشاره کرد و گفت: این جلسات به منظور ارزیابی عملکرد و بهره برداری از نظرات و پیشنهادات همکاران در راستای ارتقاء خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان تشکیل می شود.

وی ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های مثمر ثمر امدادگران، بر لزوم تکریم ارباب رجوع، تقویت اعتماد عمومی، شناسایی ضعف ها و نقاط قوت، زکات، صدقات، اکرام ایتام و سایر موارد تأکید کرد.

متقی ضمن تأکید بر قبول داشتن مدیران توسط افراد زیر مجموعه، افزود: باید آمارهای واقعی ارائه دهیم و سعی کنیم با تلاش و کوشش مضاعف درآمدها را بالا ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار