رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان چناران خبرداد:
مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان چناران گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار، تاکنون تعداد ۱۶ موافقت اصولی ایجاد اقامتگاه بوم گردی در مناطق روستایی صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 09 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی ازچناران، محمد طاهریان‌مقدم با اشاره به کمبود و ضرورت احداث واحدهای اقامتی در مناطق گردشگری حوزه روستایی شهرستان گفت: افزایش چشمگیر گردشگران در مناطق خوش اب و هوا باعث شده که سرمایه‌گذاران زیادی در راستای احداث واحدهای اقامتی در شهرستان اقدام کنند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران ادامه داد: قرارگیری شهرستان چناران در بین دو رشته کوه بینالود و هزار مسجد، آب و هوای مطلوب و مجاورت با کلانشهر مشهد چناران به لحاظ ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی ظرفیت ایجاد ۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی را دارد.

اوگفت: در حال حاضر ۱۰ واحد بوم‌گردی در روستاهای گردشگری شهرستان شامل، اخلمد رادکان، آبگاهی، چناران و بقمچ با ظرفیت ۳۵۰ نفر اقامت و با اشتغال مستقیم ۴۰ نفر در حال فعالیت و آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: با صدور دو موافقت اصولی تاسیسات گردشگری بوم‌گردی جدید در روستای گردشگری چناران تعداد واحد های اقامتی در شهرستان به ۱۶ واحد خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار