نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی با همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 08 August 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در سالن اجتماعات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار کرد: گروه‌ها و احزاب و جناح‌های سیاسی با همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.

امام جمعه کرمان افزود: ایران اسلامی امروز یکی از امن‌ترین کشور‌های خاورمیانه است و ما باید برای امنیت موجود شکرگزار خداوند باشیم.

علیدادی‌سلیمانی گفت: استان کرمان دارای ظرفیت‌های خوبی است و مردم برای پیشرفت و ارتقاء شاخصه‌های عمران و آبادانی و علم و دانش پای کارهستند و ائمه جمعه در کنار مسؤولان اجرایی زمینه تحقق پیشرفت، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

امام جمعه سیرجان نیز با قدردانی از ائمه جمعه استان که درهمایش حضور یافتند، اظهار داشت: اساساً روحانیت اسلام و شیعه در طول تاریخ در کنار مردم بوده است و دشمنان نیز برای تفرقه خیلی تلاش کردند، اما همیشه شکست خوردند و اصلاً یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری روحانیت و رهبری امام (ره) و یاران امام (ره) بود که امروز راه پیشرفت و اقتدار در گرو همبستگی و اتحاد بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده افزود: دهه محرم برکات و حرکت‌های خوبی را در مسیر آگاهی‌بخشی و بصیرت حسینی داشتیم و در این همایش و گردهمایی‌ها هم نکات کاربردی برای حضور گسترده مردم در همه صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این همایش از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور خبر داد و گفت: بزرگترین رویداد پیش رو در حوزه سیاسی، انتخابات است که این رویداد در حوزه اقتصادی و اجتماعی هم موثر است و ما مجری انتخابات هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شائبه‌ای در این حرکت سیاسی اتفاق نیفتد.

رحمان جلالی ادامه داد: تعیین نقشه راه اولین اقدام در بحث ستاد انتخابات بود که در چهار حوزه اصلی شامل بحث آموزشی، راهبردی، اجرایی و تعاملات ارتباطی در نظر گرفته شده است.

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان هم به حضور حداکثری مجموعه گل‌گهر در انتخابات اشاره داشت و گفت: امروز ما به برکت نظام اسلامی به پیشرفت‌های مهمی در بحث خودکفایی رسیدیم و طی ۵ سال گذشته از هیچ قطعه و یا نیروی غیر ایرانی کمک نگرفتیم و ۳۰ درصد خوراک کارخانه‌های فولاد و شمش کشور از این منطقه تولید و تامین می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۴ هزار نفر نیروی بومی از شهرستان و استان را در مجموعه خود داریم و افتخار برای ما خواهد بود که در سال ۲۰ میلیون تن کنسانتره، ۲۰ میلیون تن گندله و ۳ میلیون تن شمش فولاد را تولید می‌کنیم و فولا د مبارکه، خوزستان و ۶ استان کشور را خوراک تولید فولاد و آهن داریم.

علی یعقوبی‌پور فرماندار سیرجان هم در این مراسم از همبستگی و حضور همیشگی مردم شهرستان در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی خبر داد و گفت: مردم شهیدپرور سیرجان در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که نسبت به سرنوشت خود و کشورشان حساس هستند و دراین انتخابات نیز به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت خواهند داد و قطعا انتخابات پرشوری را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار