مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: پنجره واحد خدمات دولت می تواند پاسخگوی بسیاری از خدمات مردم جامعه باشد و تا دی ماه امسال ۲۰ درصد خدمات دولتی باید هوشمند شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 08 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت اله امینی ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید کرد.

وی در جریان این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری‌هایی که صادقانه اخبار امیدوارکننده به مردم منتقل می‌کنند باید تقدیر شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین با اشاره با اینکه اینترنت پاک برای کودکان و نوجوانان قابل دسترسی است، عنوان کرد: والدین می‌توانند بدون نگرانی از حضور فرزندان خود در فضای مجازی از این طریق محتوا‌های مناسب آنان را دریافت کنند.

این مسوول تصریح کرد: این فضا از طریق گوشی موبایل و کامپیوتر قابل استفاده است.

امینی بیان کرد: پنجره واحد خدمات دولت می‌تواند پاسخگوی بسیاری از خدمات مردم جامعه باشد و تا دی ماه امسال ۲۰ درصد خدمات دولتی باید هوشمند شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت شهر هوشمند فیبر نوری است و چنین اتفاقی در قزوین در حال رخداد می‌باشد، افزود: در استان قزوین، یک شرکت از یارانه دولتی برای ارائه خدمات اینترنت بهره مند می‌شود بنابراین هزینه تمام شده استفاده از اینترنت برای مشتری ارزان‌تر است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات یادآور شد: به تازگی برای شرکت دیگری نیز مجوز استفاده از فیبر شهری صادر شده است که به زودی اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار