قزوین - ایرنا- مدیر شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون هماهنگی‌های بانک‌های استان قزوین گفت: کار خبرنگاری با دشواری‌ها و مرارت‌های زیادی همراه است که البته در سطح جامعه چندان دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 08 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد ابراهیم معدنی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد، افزود: گاه برای تهیه یک خبر، خبرنگاران از جانشان مایه می‌گذارند که نظیر آن شهدای خبرنگار در دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر مقاطع و رخدادهاست.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاران زمان نمی‌شناسد و آن‌ها در صبح و شب و ایام تعطیل فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: گاهی تهیه یک خبر دشواری‌های زیادی را می‌طلبد و اوقات زیاد و انرژی بالایی را از خبرنگاران می‌برد که حاصل آن یک گزارش یا خبر برای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی جامعه می‌شود.

این مسوول گفت: کار در عرصه خبرنگاری بدون شک به عشق نیاز دارد و افرادی که عاشق هستند وارد این راه و حرفه دشوار می‌شوند و سختی‌ها و ناملایتی‌های این حوزه را تحمل می‌کنند.

مدیر شعب بانک ملی استان قزوین با بیان اینکه روز خبرنگار نه تنها برای این قشر بلکه عموم جامعه مبارک است چرا که انسان‌ها ذاتا آگاهی طلب هستند، اظهار کرد: رسالت و وظیفه خطیری بر دوش خبرنگاران است و جا دارد به این مناسبت از زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران ایرنا تقدیر کنیم.

معدنی در ادامه با بیان اینکه شبکه بانکی کشور و بدنبال آن استان قزوین نهایت تلاش خود را به کار گرفته در راستای چشم انداز‌های ترسیم شده و اسناد بالادستی و اهداف توسعه‌ای به توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک کند و در این راستا انعکاس خدمات بانک‌ها به جامعه می‌تواند به مردم امید ببخشد.
منبع/ایرنا

برچسب ها: قزوین ، خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار